tag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post4809053582860355780..comments2024-02-20T22:47:55.310+02:00Comments on ανάγνωση: Το τελευταίο παραμύθι του Μιγκέλ Τόρρες ντα Σίλβα,Τόμας Φόγκελλεξεις και αναγνωσειςhttp://www.blogger.com/profile/01479985056336159918noreply@blogger.comBlogger17125tag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-32507998002440773612008-09-17T17:00:00.000+03:002008-09-17T17:00:00.000+03:00Ξεκινώ ανάποδα. 4. Γιατί με παρεξηγείς; Αν θεωρούσ...Ξεκινώ ανάποδα. <BR/>4. Γιατί με παρεξηγείς; Αν θεωρούσα ότι η φιλοσοφία είναι θέμα "ειδικών" πρώτος εγώ θα το ... βούλωνα!<BR/>3. Δεν ισχυρίστηκα ότι "όλα εξαρτώνται από την ανθρώπινη παρατήρηση/σκέψη, και δεν υπάρχουν ανεξάρτητα απ' τον άνθρωπο" ΠΟΥ είδες κάτι τέτιο; ΠΟΥ; Ίσως διάβασες βιαστικά το εξής: "Έχουμε διαφορετική προσέγγιση των μαθηματικών. Για μένα είναι και αυτά δημιούργημα του πολιτισμού μας που εξελίσσονται μέσα στον ιστορικό χρόνο. Τίποτα δεν προϋπάρχει. Σχετικά με τη φυσική η συζήτηση ξεφεύγει". <BR/>2. Η τέχνη είναι δημιουργία, εφεύρεση, επινόηση, κατασκευή, μεγέθυνση κλπ. Δεν έχω υπόψη μου να είναι διαδικασία ανακάλυψης. Μου θυμίζει τον Κολόμβο η αντίληψη ότι προϋπάρχουν... <BR/>1. Ξέρεις καλά ότι το χιούμορ και η ειρωνεία είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος και μάλλον προάγουν το διάλογο.Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-47683227220721771592008-09-17T15:46:00.000+03:002008-09-17T15:46:00.000+03:00Δεν ξέρω αν ενδείκνυται η ειρωνεία ως μέσον ανεύρε...Δεν ξέρω αν ενδείκνυται η ειρωνεία ως μέσον ανεύρεσης της αλήθειας, γιατί αυτόν τον στόχο νομίζω έχει ο "φιλοσοφικός" διάλογος (απάντησα στο πρώτο σου σχόλιο).<BR/>ΝΑι, ο Μπετόβεν είναι μεγάλος δημιουργός, από τους ΑΠΕΙΡΟΥΣ συνδυασμούς που υπάρχουν(προ"υπάρχουν λέω εγώ, δηλαδή υπάρχουν ανεξάρτητα απ΄τη θέλησή μας) επέλεξε τον συγκεκριμένο.<BR/>Ίσως αγγίζουμε εκλαϊκευτικά τα 'απειρα σύμπαντα, που δεν ξέρω αν υπάρχουν ως δυνατότητες απλώς ή ως "πραγματικότητες". <BR/>Μη νομίζεις, δεν είναι και τόσο διαφορετική η προσέγγισή μας. <BR/>Και αναρωτιέμαι, η δική μου θεώρηση (οι μαθηματικές σχέσεις, ή οι νότες φερειπείν προϋπάρχουν κι ο άνθρωπος τις αποκαλύπτει" είναι πιο κοντά στην πλατωνική σκέψη ή η δική σου (όλα εξαρτώνται από την ανθρώπινη παρατήρηση/σκέψη, και δεν υπάρχουν ανεξάρτητα απ' τον άνθρωπο;)<BR/>Συγχώρεσε κι εσύ με τη σειρά σου για την έλλειψη στοιχειωδών γνώσεων που μπορεί να κρυβουν οι αμπελοφιλοσοφίες μου, αλλά αν νομίζεις ότι το φιλοσοφείν είναι μόνο ΄δικαίωμα των ειδικών, πες μου το και θα το ..βουλώσω αμέσως!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-63698763218995936212008-09-16T00:41:00.000+03:002008-09-16T00:41:00.000+03:00Ευχαριστώ που το δημοσίευσες δύο φορές. Προφανώς η...Ευχαριστώ που το δημοσίευσες δύο φορές. Προφανώς η ταυτότητα, ως σχέση των δύο σχολίων, θα υπήρξε πριν από τα σχόλια (κατ' αναλογία όσων γράφεις)<BR/>Όχι, ο Μπετόβεν ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ αυτόν τον συνδυασμό.<BR/>ΥΓ. Η 5η συμφωνία γράφτηκε πριν από την 4η;<BR/>(Συγχώρεσέ μου την ειρωνεία. Το ΥΓ το γράφω για να μπερδέψω τη συζήτηση!!! Έχουμε διαφορετική προσέγγιση των μαθηματικών. Για μένα είναι και αυτά δημιούργημα του πολιτισμού μας που εξελίσσονται μέσα στον ιστορικό χρόνο. Τίποτα δεν προϋπάρχει. Σχετικά με τη φυσική η συζήτηση ξεφεύγει. Παίζει ο Θεός ζάρια; Νομίζω ότι στο 2ο σχόλιό μου, 452 λέξεις για μια διευκρίνιση "περί ορέξεως" ξεκαθάρισα τεκμηριωμένα τη θέση μου)Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-35716234926402841222008-09-15T22:50:00.001+03:002008-09-15T22:50:00.001+03:00Δε μίλησα για τα μαθηματικά ως γλώσσα, μίλησα για ...Δε μίλησα για τα μαθηματικά ως γλώσσα, μίλησα για τις ΣΧΕΣΕΙς των εννοιών που ορίζουν τα μαθηματικά, κι αν όχι τα μαθηματικά που είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα (δηλ. τα αξιώματα ορίζουν αυθαίρετες έννοιες), η φυσική. Έτσι, οι συχνότητες των νοτών που απαρτίζουν την 5η συμφωνλια, πχ. ασφαλώς προϋπάρχουν, όπως κι ο συνδυασμός τους.<BR/>Ο Μπετόβεν απλώς τις ΕΠΕΛΕΞΕ, ΕΠΕΛΕΞΕ ΑΥΤΟΝ τον συνδυασμό!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-86023813621683934162008-09-15T22:50:00.000+03:002008-09-15T22:50:00.000+03:00Δε μίλησα για τα μαθηματικά ως γλώσσα, μίλησα για ...Δε μίλησα για τα μαθηματικά ως γλώσσα, μίλησα για τις ΣΧΕΣΕΙς των εννοιών που ορίζουν τα μαθηματικά, κι αν όχι τα μαθηματικά που είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα (δηλ. τα αξιώματα ορίζουν αυθαίρετες έννοιες), η φυσική. Έτσι, οι συχνότητες των νοτών που απαρτίζουν την 5η συμφωνλια, πχ. ασφαλώς προϋπάρχουν, όπως κι ο συνδυασμός τους.<BR/>Ο Μπετόβεν απλώς τις ΕΠΕΛΕΞΕ, ΕΠΕΛΕΞΕ ΑΥΤΟΝ τον συνδυασμό!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-56388871937931127622008-09-14T11:58:00.000+03:002008-09-14T11:58:00.000+03:00Συμπληρώνω τη σκέψη μου. Τα μαθηματικά (άλγεβρα κα...Συμπληρώνω τη σκέψη μου. <BR/>Τα μαθηματικά (άλγεβρα και γεωμετρία) δεν οικοδομούνται με προϋπάρχονται υλικά, ούτε αποτελούν προϋπάρχουσες οντότητες.<BR/>Είναι μια γλώσσα που κατασκευάζεται και εξελίσσεται για να περιγράψει τη φύση (που υπάρχει πριν από εμάς οι οποίοι ως υποκείμενα τη γνωρίζουμε) καθώς την ανακαλύπτουμε. Επίσης, εξελίσσεται για να περιγράψει την κοινωνική πραγματικότητα και τη δυναμική της. <BR/>Πώς; Η αφαιρετική λειτουργία της σκέψης οδηγείται στην έννοια της μονάδας καθώς από τις «εικόνες» π.χ. ένα μήλο, ένα βιβλίο, ένα τραπέζι κλπ αφαιρεί το περιεχόμενο και κρατάει τη μορφή. Δηλαδή την αφηρημένη έννοια της μονάδας.Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-8501136787778401732008-09-13T17:11:00.000+03:002008-09-13T17:11:00.000+03:00Αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά τα μαθηματικά. Τίποτα...Αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά τα μαθηματικά. Τίποτα δε μου αποδεικνύει ότι προϋπάρχουν... Και κυρίως όταν ως γλώσσα περιγράφουν τον κόσμο.<BR/><BR/>Υ.Γ. Γιατί το 2 είναι πριν από το 3 στην αριθμογραμμή;Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-85020034770444417252008-09-13T13:08:00.000+03:002008-09-13T13:08:00.000+03:00Τον όρο "υπερβατικός"(το "θρησκευτικός" είναι πολλ...Τον όρο "υπερβατικός"(το "θρησκευτικός" είναι πολλές φορές απεχθής προέκταση καθ υπερβολήν)τον χρησιμοποίησα σε απάντηση σ αυτό που έγραψες, ότι δε σου άρεσε η "μεταφυσική διάσταση" του βιβλίου. Ο όρος "μεταφυσικός",αν δεν κάνω λάθος, σημαίνει "πέρα απ' τα φυσικά, μετά τα φυσικά, η αναζήτηση της ουσίας όπως έγραψες με εργαλεία πέρα απ την ορθή λογική, άρα που υπερβαίνουν την απλή λογική και τις δυνάμεις κατανόησης του κόσμου (πχ. ερμηνεία θεολογική οτου κόσμου, απόδοση δύναμης σε υπερφυσικά όντα κλπ.). Συνήθως ΑΥΤΟ είναι που ενοχλεί αναγνώστες που νιώθουν ότι η αυθαιρεσία προσβάλλει τη νομοσύνη τους. Εμένα ΑΥΤΟ θα μ ενοχλούσε, αλλά δεν διέκρινα τέτοιου έίδους -δογματική-διάσταση.<BR/>Αν πάλι, χρησιμοποίησες τον όρο με την έννοια που διευκρινίζεις στο επόμενο σχόλιο, (διερεύνηση του κόσμου, της φύσης, ως προς την ουσία τους, δηλαδή ως προς αυτό που βρίσκεται πίσω από τα συγκεκριμένα αισθητά), γιατί να σ ενοχλεί;<BR/>Ναι, μυστικισμός είναι σίγουρα πιο κατάλληλη λέξη για την σοφία των αριθμών,την αριθμοσοφία. <BR/>Η σχέση του συγγραφέα με τους ήρωες που πλάθει είναι μεγααααλη ιστορία, πάντως διαστρεβλώνεται η οπτική του (συγγραφέα) όταν παραθέτουμε μεμονωμένα αποσπάσματα από λόγια των ηρώων του.<BR/>Τέλος, μπορεί να είμαι επίπεδη (τι ευγενής!), αλλά εσύ είσαι σοφιστής! χρησιμοποιείς την ίδια λέξη (τρίγωνο) με διαφορετικό περιεχόμενο! και η ουσία είναι ότι οι μαθηματικές σχέσεις (ακόμα κι αν τ ανθρώπινο μυαλό ορίζει τ' αξιώματα ), ισχύουν και ίσχυαν ανεξάρτητα απ την ανθρώπινη ιστορία!<BR/><BR/>Και όμως γυρίζει!<BR/><BR/>ΥΓ. ερωτηση: Η Πέμπτη συμφωνία του Μπετόβεν ΎΠΗΡΧΕ πριν τον Μπετόβεν;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-75382272932313212992008-09-13T12:10:00.000+03:002008-09-13T12:10:00.000+03:001. "όταν το λέει ο Πυθαγόρας το αποδεχόμαστε ως μι...1. "όταν το λέει ο Πυθαγόρας το αποδεχόμαστε ως μια θεώρηση, ως ΜΕΡΟΣ μιας θεώρησης του κόσμου". Συμφωνώ, αλλά πρόκειται για μυστικισμό.<BR/>2. "πουθενά δεν είδα υπερβατικό ή θρησκευτικό χαρακτήρα. Άλλωστε, ο συγγραφέας δεν ταυτίζεται με τις απόψεις που βάζει τους ήρωές του να φέρουν". Η λέξη υπερβατικό δημιουργεί πρόβλημα ωε προς το περιεχόμενό της. Τί εννοείς; Ο συγγραφέας βέβαια και δεν ταυτίζεται, αλλά αυτός δημιουργεί τους ήρωές του και όσα αυτοί εκφράζουν.<BR/>3. "το τρίγωνο έχει και θα έχει 180μοίρες ανεξάρτητα από την ανθρώπινη δράση ή θέληση". Ένα τρίγωνο που η ανθρώπινη δράση και θέληση εγγράφει σε σφαίρα έχει 180 μοίρες; Μην είσαι τόσο επίπεδη.<BR/>4. Ναι, πρόκειται για ένα παραμύθι και ως παραμύθι το έκρινα.Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-34871685127421509332008-09-13T09:01:00.000+03:002008-09-13T09:01:00.000+03:00Αυτό που μέσα στο βιβλίο εσύ ονομάζεις μεταφυσική ...Αυτό που μέσα στο βιβλίο εσύ ονομάζεις μεταφυσική εγώ το ονομάζω "αριθμοσοφία" και το βλέπω όχι ως μια προσπάθεια αναζήτησης της ουσίας του κόσμου αλλά ως διανοητικό παιχνίδι.Ασφαλώς οι υποστηρικτές της αριομοσιφίας φτάνουν σε ακρότητες που παραπέμπουν σε θρησκευτικό φανατισμό, (το 216 που επισημαίνεις, ή ακόμα χειρότερα το γνωστό 666). Το "ως γνωστόν όλα είναι αριθμοί" ακούγεται απόλυτο και υπερβατικό, αλλά όταν το λέει ο Πυθαγόρας το αποδεχόμαστε ως μια θεώρηση, ως ΜΕΡΟΣ μιας θεώρησης του κόσμου. <BR/>Η αναφορά σε θεό, ύψιστο, θεϊκό κλπ. εδώ έχει το νόημα της ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟς, πουθενά δεν είδα υπερβατικό ή θρησκευτικό χαρακτήρα. Άλλωστε, ο συγγραφέας δεν ταυτίζεται με τις απόψεις που βάζει τους ήρωές του να φέρουν.<BR/>Ναι το τρίγωνο έχει και θα έχει 180μοίρες ανεξάρτητα από την ανθρώπινη δράση ή θέληση, κι εντέλει το βιβλίο πραγματεύεται αυτήν την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, την πέρα απ τ ανθρώπινα σε σχέση με την υποκειμενική πραγματικότητα. Η απάντηση που΄υπαινίσσεται είναι αυτή που παραθέτεις στο τέλος, «Μέσα σου είναι η απάντηση και ο δρόμος μέχρι εκεί είναι συχνά μακρύς» (θυμίζει λίγο παραβολή), αλλά νομίζω ότι συμφωνεί και με τις θεωρίες και της σύγχρονης επιστήμης (επιρροή του παρατηρητή κλπ). <BR/>Τέλος, αυτό που ονομάζεις "α-κοινωνικό εσωτερισμό" εγώ θα το ονόμαζα με απλά λόγια "παραμύθι"! Μην ξεχνάς ότι διάβασες ένα παραμύθι, με τις αλληγορίες, τις υπεραπλουστεύσεις και τον αφαιρετικό λόγο που κατ' ανάγκη το συνοδεύει!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-15307448355364281892008-09-12T19:18:00.000+03:002008-09-12T19:18:00.000+03:00452 λέξεις για μια διευκρίνιση «περί ορέξεως»Ως με...452 λέξεις για μια διευκρίνιση «περί ορέξεως»<BR/><BR/>Ως μεταφυσική διάσταση εννοώ τη διερεύνηση του κόσμου, της φύσης, ως προς την ουσία τους, δηλαδή ως προς αυτό που βρίσκεται πίσω από τα συγκεκριμένα αισθητά. ίσως η χρήση της λέξης, χωρίς την αποσαφήνισή της, δημιουργεί πρόβλημα.<BR/>Παρουσιάζω κάποια σημεία από το βιβλίο τα οποία τεκμηριώνουν αυτή τη «μεταφυσική».<BR/>1. «Ως γνωστόν όλα είναι αριθμοί» σελ. 24<BR/>2. «ο Ύψιστος ήταν ο πρώτος μαθηματικός και το Σύμπαν που είχε στήσει αποτελούσε μοναδικό υπολογιστικό παράδειγμα» σελ. 25<BR/>3. «το σύνολο των γωνιών ενός τριγώνου ισούται με 180 μοίρες. Αυτό ίσχυε ανέκαθεν, ακόμα και πριν ανακαλυφθεί».<BR/>4. «Να τι συμβαίνει με τους αριθμούς. Βρίσκονται ανάμεσά μας, μέσα στον κόσμο δηλαδή, έρχονται όμως απ’ έξω, έχουν θεϊκή προέλευση». σελ. 38<BR/>5. «ο Θεός είναι μονός αριθμός και αγαπά τους μονούς αριθμούς». σελ. 38<BR/>6. «Η Τρίτη δύναμη του 6 είναι το 216. Γιατί αυτός ο αριθμός εμφανίζεται συνεχώς στο έργο του Πλάτωνα; Γιατί ο Πυθαγόρας πίστευε στην αναγέννηση ύστερα από 216 χρόνια ακριβώς;» σελ. 39<BR/>7. «... κάπου, κάποτε θα πρέπει να είχαν συμβεί όλα αυτά. ... Αυτό δεν είναι σημαντικό και δεν αλλάζει τίποτα... δε με ενδιαφέρει αν μια ιστορία έχει συμβεί στην πραγματικότητα, αλλά αν είναι αληθινή».<BR/>«Κάτι που είναι αληθινό δεν είναι απαραίτητα και πραγματικό;»<BR/>«Η πραγματικότητα είναι υπαρκτή, η αλήθεια όμως, όπως και το ψέμα, πρέπει να επινοηθεί, είναι γνήσια δημιουργία, άρα σύμβολο ή, πιο σωστά, ένα κομμάτι του πολιτισμού μας». σελ. 42<BR/>8. «... αναφέρθηκε στα βιβλία του Αγίου Αυγουστίνου, που εξαπέλυε επίθεση κατά της πλάνης και της παραπλάνησης και είχε αποδείξει ότι και με την αλήθεια μπορεί κανείς να πει μεγάλα ψέματα». σελ. 43<BR/>9. «Ο Αρχιμήδης έχει, φυσικά, δίκιο όταν δηλώνει ότι μπορεί να κινήσει τη γη. Προϋπόθεση είναι να υπάρχει ένα σημείο εφαρμογής, ένας αρκετά μακρύς μοχλός και ένα σημείο να σταθείς. Αυτό που λέει είναι μεν αλήθεια, αλλά αδύνατο να συμβεί». σελ. 45<BR/>10. Η εβραϊκή λέξη που σημαίνει φίδι έχει την αριθμητική αξία 358. Αυτή, όμως, είναι και η αριθμητική αξία της εβραϊκής λέξης για το Μεσσία». σελ. 56<BR/><BR/>Έτσι, μπορούμε να πούμε ότι, έχουμε μια πολλαπλότητα των ερμηνειών και του περιεχομένου που μπορεί να αποκτήσει στην πραγματικότητα ο «καθαρός» (άνευ περιεχομένου) χαρακτήρας των μαθηματικών τα οποία συνιστούν την Αλήθεια, την Ουσία του Κόσμου.<BR/>Ο καθένας σύμφωνα με το βιβλίο ανακαλύπτει τον εαυτό του και ζει τη δική του ιστορία. «Μέσα σου είναι η απάντηση και ο δρόμος μέχρι εκεί είναι συχνά μακρύς».<BR/>Η χρήση των εννοιών, αλήθεια, ψέμα, πραγματικό, πλάνη, νομίζω ότι είναι σαφής στη φιλοσοφία και έτσι χρησιμοποιούνται. Αυτό που «δε μου ταιριάζει», όπως έγραψα στο σχόλιο, είναι η απουσία της κοινωνικής διάστασης σε όλα αυτά και των κοινωνικών συνισταμένων που προσδιορίζουν και δίνουν νόημα στον καθένα. Αντί αυτόν προτάσσεται ένας α-κοινωνικός εσωτερισμός.Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-74437794744328874102008-09-11T22:24:00.000+03:002008-09-11T22:24:00.000+03:00Δεν ξέρω πού την είδες τη μεταφυσική διάσταση, εγώ...Δεν ξέρω πού την είδες τη μεταφυσική διάσταση, εγώ είδα το μυθικό /παραμυθένιο στοιχείο κι έναν σχετικισμό που ενώνει την αφήγηση με τον ορθολογισμό της μαθηματικής σκέψης. Αλλά περί ορέξεως ουδείς λόγος...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-61145721521004496272008-09-10T18:25:00.000+03:002008-09-10T18:25:00.000+03:00Να πω την αλήθεια. Δε μ' άρεσε τόσο. Η μεταφυσική ...Να πω την αλήθεια. Δε μ' άρεσε τόσο. Η μεταφυσική διάσταση που δίνεται στο παραμύθι και στα μαθηματικά είναι κάτι που δε μου ταιριάζει.Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-73700226498025195032007-12-12T21:54:00.000+02:002007-12-12T21:54:00.000+02:00Μπορείτε να δοκιμάσετε από το ίντερνετ. Έχει τύχει...Μπορείτε να δοκιμάσετε από το ίντερνετ. Έχει τύχει να βρω από εκεί βιβλία που δε βρίσκω στα βιβλιοπωλεία...<BR/><BR/>http://www.greekbooks.gr/web/main/default.aspxAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-65156486765637767862007-12-12T21:38:00.000+02:002007-12-12T21:38:00.000+02:00Κρίμα, θα λυπηθώ αν δεν το βρω. Θα κοιτάξω και σε ...Κρίμα, θα λυπηθώ αν δεν το βρω. Θα κοιτάξω και σε άλλα βιβλιοπωλεία της Λευκωσίας.anagnostriahttps://www.blogger.com/profile/01544585524637638740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-42731115098086225422007-12-12T10:00:00.000+02:002007-12-12T10:00:00.000+02:00Δυστυχώς δεν κυκλοφορεί πια, μάθαμε ότι ο εκδοτικό...Δυστυχώς δεν κυκλοφορεί πια, μάθαμε ότι ο εκδοτικός οίκος το ... πολτοποίησε επειδή δεν είχε κυκλοφορία!! Η μόνη περίπτωση, να το βρούμε πουθενά ξεχασμένο... Κι εγώ, τώρα στις διακοπές που θα πάω Αθήνα, σκοπεύω να ψάξω σε ξεχασμένα βιβλιοπωλείαAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2588422417895573421.post-32851387429152891782007-12-11T21:12:00.000+02:002007-12-11T21:12:00.000+02:00Τι σύμπτωση! Πριν από λίγες μέρες ήταν εδώ ο Τεύκρ...Τι σύμπτωση! Πριν από λίγες μέρες ήταν εδώ ο Τεύκρος Μιχαηλίδης και έδωσε μια διάλεξη με θέμα "Μαθηματικά και λογοτεχνία". Μας αποκάλυψε ότι το συγκεκριμένο είναι το αγαπημένο του βιβλίο. Βεβαίως έτρεξα την άλλη μέρα στο βιβλιοπωλείο, αλλά δυστυχώς δεν το είχε. Το περιμένω.anagnostriahttps://www.blogger.com/profile/01544585524637638740noreply@blogger.com